miercuri, 30 septembrie 2009

Prostie, Inconstienta sau .. Prezenta de spirit??

Ieri , am asistat la un eveniment daca nu placut, socant ...
Veneam plictisita, obosita si satula de asteptat pe la cozi , de la medicul de familie pe la ora 7 seara. Intamplarea a facut sa trec pe langa un accident care se petrecuse exact cu cateva secunde inainte de a ajunge eu la locul faptei. Un taximetrist a lovit un pieton care circula pe marginea soselei E60 care trece prin Osorhei. Omul era deja lovit si taximetristul dadea sa coboare din masina. Am tras si eu pe dreapta cu gandul sa verific daca s-a dat un telefon la salvare si, daca era cazul sa fac eu asta. Insa, nu bine cobor din masina, nici una , nici doua, taximetristul ia ranitul de jos, il trage dupa el pana la masina, il arunca pe scaunul din fata, inchide usa, isi aranjeaza bara din fata, si demareaza in tromba - probabil catre spital .

Acum, stau si ma intreb eu: sofer profesionist , cu atestat ... cum este posibil sa fii atat de incostient de raul pe care i l-ai putea face omului respectiv? Macar sa-si aduca aminte ce a citit in legislatie ... ranitul nu trebuie miscat pana la sosirea ambulantei !

Deci : prostie, incostienta sau .... prezenta de spirit?

Niciun comentariu: