vineri, 4 septembrie 2009

Holiday

N-am mai postat de ceva vreme din motive care tin mai degraba de comoditate decat de lipsa de subiecte.
Sunt in concediu . De aici si timpul liber la dispozitie pentru a reculege cateva dintre gandurile ratacite prin minte in ultima perioada. Azi e a 5 a zi de concediu dar , prima de relax. Tot azi mi-au adus tiglele ptr acoperis. Abia astept sa o vad acoperita, pe urma voi astepta sa o vad cu geamuri si tot asa. Ca tot veni vorba de gamuri. Ma striga bunica-mea dimineata sa merg repede pana fara ( in stilul ei caracteristic) ptr ca sunt cautata. Un domn de la Ghenau Glass - un agent de vanzari , mi-a zarit casa in constructie si s-a gandit sa intre sa ma intrebe daca am nevoie de ceva geamuri la ea . Bine gandit din partea lui , gandul meu a fost: ce face criza din agenti. Pana acum daca abia stateau de vorba cu tine , acum ..... s-au schimbat vremurile, dah ...
In alta ordine de idei , am citit dimineata un articol despre DEPRESIE. Este boala secolului. Intr-adevar , am observat ca afectiunile psihice iau amploare din ce in ce mai mult. Pana si eu am devenit mult mai anxioasa decat eram ... stress - verdictul.
Pentru cei interesati : aici

Niciun comentariu: