duminică, 6 septembrie 2009

Dezvoltare personala sau COMUNICARE?

Am dat un search pe google la : " de ce ne enervam" . 90 % din articolele raspuns au fost legate de criza economica. Dupa ce am stat putin sa ma gandesc si sa caut prin sertarasele memoriei mi-am dat seama ca defapt motivul pentru care ne enervam este legat de comunicare si dezvoltarea personala, de la modul de interpretare si raportare a tuturor evenimentelor la nivel subiectiv.
De ce am fost asa interesata de " de ce ne enervam"? Ieri am participat la un episod mai putin placut consumat de 2 indragostiti, de altfel apropiati mie. Pur si simplu s-au enervat aman2 dintr-o prostie incredibila, de unde totul a degenerat intr-o cearta monstru cu amenintari si cuvinte grele.
Defectul profesional dar, de ce sa nu recunosc, si timpul liber m-au determinat sa explorez acest aspect. Am constatat ca de multe ori mi s-a intamplat si mie acest lucru. Si am pierdut timp pretios din viata mea stand suparata sau nervoasa pe un X sau Y lucru / motiv.
Pentru cine are timp liber propun Povestea iepurasului ca si morala .

Niciun comentariu: