vineri, 2 octombrie 2009

Ce inseamna sa fii fericit ?

Asta este intrebarea care persista in mintea mea acum, cand mai am 2 zile si imbatranesc cu inca un an. La radio am auzit un entertainer spunand ca banii nu aduc fericirea numai numarul lor. Intr-adevar, numarul lor....
Ce inseamna fericirea pentru mine : am o oarecare cultura generala care-mi permite sa-mi spun parerea in public, lucrez in domeniul in care mi-am dorit - psihologie - psihologia muncii , sunt sanatoasa , ma simt iubita , am reusit sa ridic o casa pana la varsta de 25 de ani, am timp sa citesc, sa ma uit la un film ( de preferinta politist ) , am masina si nu depind de mijlocul in transport in comun. Nu am foarte multi bani dar, ma descurc. SUNT FERICITA LA 25 DE ANI. Toate lucrurile pe care le-am enumerat mai sus nu se pot plati cu bani sau orice altceva material. Sentimentul de satisfactie nu are pret.
Si totusi ... asta inseamna sa fii fericit?

Niciun comentariu: