luni, 21 septembrie 2009

GATA la rosu

Este vorba despre casa mea. Nu am pus punct si , probabil nici nu voi pune vreodata, vorba lu taica-meu:"nimic nu e perfect, intotdeauna gasesti ceva sa imbunatatesti ca altfel am fi stat si acuma in case de chirpici". Stie batranu'.
Pot spune ca am realizat ceva in primul an de casatorie. Mi-am ridicat casa la rosu , anul viitor tagaduiesc sa ma si mut in ea si sa plantez pomul acela pe care trebuie sa-l las in urma mea pe langa casa si mostenitor. Vine si el , la vreme potrivita. Cum spune maica-mea : "ploaia si copiii nu pot fi programate". Stie batrana ce spune, suntem 3 frati :).

2 comentarii:

cipri spunea...

noa Doamne Fi laudat ca ati terminat cu ce`o fo mai greu :P amu mai trebe stropita si va puteti muta in ea :P

Tweety spunea...

Acuma urmeaza distractia !!