miercuri, 21 octombrie 2009

Mai mult decat IMPERFECT

Am o intrebare pentru putinii cititori ai acestui blog : Cati dintre voi v-ati intalnit vreodata cu RECUNOSTINTA? Pun pariu ca foarte putini si foarte rar. Ei bine, eu nu m-am intalnit cu ea inca. Poate spun asta si din cauza ca sunt intr-o pasa foarte foarte proasta, dupa o zi si mai proasta ( decat pasa ) . Oricum , am fost curiosa ce scrie DEX-ul despre asta : RECUNOȘTÍNȚĂ, recunoștințe, s.f. Obligație morală pe care cineva o are față de cel care i-a făcut un bine; recunoaștere a unei binefaceri primite; gratitudine.
In alta ordine de idei , aplicand ceea ce ne-au invatat la scoala ( psiho ) : eu sunt o persoana valoroasa prin simplul fapt ca exist, asa ca, dupa o zi de kko ma rasplatesc cu 3 minute de relaxare
COLDPLAY

Niciun comentariu: