marți, 22 iunie 2010

Ce faci cand iti cade cerul in cap?

Pentru ca azi ma simt eu mai filosofica decat de obicei ( eu fiind o fire artistica - replica pe care o folosesc intotdeauna cand o dau in bara :) ) imi vine in minte o intrebare : ce te faci cand simti ca pica cerul pe tine? Ce faci cand te trezesti in fata unei situatii pe care nu ai fi avut nici cum sa o prevezi din timp? Ce faci cand simti ca esti la limita? Cum reactionezi?
Eu in prima faza simt ca imi urca tensiunea incet , ma iau caldurile, incerc sa ripostez desi stiu ca nu e momentul potrivit, as vrea sa astept, sa ma gandesc, sa-mi aleg cuvintele, sa nu spun ce-mi vine pe limba, sa ma cenzurez. Uneori reusesc, uneori ....... ma stradui.
In ultima vreme, am avut astfel de momente .... le-am depasit cu prezenta de spirit, pe urma framantare interioara: de ce mie, de ce acum, ce am facut eu sa merit asta, cu ce ti-am gresit Doamne, dar pana cand va mai fi asa , etc ....
Atunci , vin acasa, imi pun muzica la maxim, citesc toate prostiile de pe lume pe net si incerc sa nu ma ating de Xanax :)))
Am ajuns la concluzia ca viata asta e atat de scurta si noi ne-o facem atat de grea, impiedicandu-ne si de una si de alta, maruntisuri ieftine, intrigi gratuite si idei preconcepute. Lupta pentru supravietuire este acerba, este o lupta pe care o ducem constant, unele batalii le castigam altele .... le pierdem si ne framantam, ne intrebam daca am procedat bine, dar .. de ce e lumea atat de rea cu noi ? Noi suntem buni, incercam macar ... noi nu meritam asta.
Eh ..... ce te faci cand simti ca-ti cade cerul in cap?
Concluzia : astepti sa vina ziua de maine, sa vezi ce ti-a rezervat. Una calda sau una rece?

Niciun comentariu: